2012. december 6., csütörtök

Mikulás 2012

Pár olyan dekorációt készítettem Marcinak és segítőinknek Mikulásra, ami később karácsonyfadíszként, vagy ajtódíszként is használhatnak.

Az ötletet Zsuzsa kolléganőm adta, aki egy egyszerű papírhajtogatós módszerrel készített nekem hétfőn csillagot.

Gondoltam, ezt megpróbálom lemásolni filcből. 
Íme:


Háromszöget vágtam és három oldalát egymásra lapogatva egy kis háromszöget képeztem a nagyból:


Ezt követően kihajtottam a kis háromszögeket és a sarkukat visszahajtottam. A gombostűk segítettek abban, hogy az állandóan szétnyílni készülő filc a helyén maradjon és ne fickándozzon. :-)



 Egy idő után a filc a sok tapogatástól felvette az új formát, így a gombostűket eltávolítottam és elkezdtem a kigyöngyözést:



Az első fecskét gyorsan követte még több másik is:



 

A hat dekorációt megzsinóroztam hímzőfonállal és hármasával összefogtam őket, így:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése