2012. szeptember 25., kedd

Filc kitűző ajándékba - Felt brooch for my mother-in-law

Hirtelen és váratlan ötletrohamtól vezérelve (melyhez itt találtam inspirációt) készítettem egy filcből és színes gyöngyből összefabrikálható kitűzőt anyósomnak, névnapjára.

A megvalósítás igazi maradék-felhasználással és sok szeretettel történt. Ha anyagiasítani szeretnénk, akkor azt mondom, hogy az egész projekthez a már meglévő maradék filcanyagomból használtam, így csak a kitűzőalapra (2 db = 100 ft) és a díszgyöngyre (50 ft) kellett költeni.

A filcen, a kitűzőalapon és a gyöngyön kívül kartonpapírra volt szükség a sablonhoz és persze ragasztóra. A szirmokat egyesével ragasztottam össze a "lábuknál" és gemkapoccsal rögzítettem őket arra a pár percre, míg megszáradnak.
Egy kitűzőalapom még megvan a kettes csomagból, így az elkövetkezendő másik brosst kicsit máshogy fogom majd elkészíteni: úgy, hogy fektetve préselem majd a szirmokat, ahogy az eredeti ötletben láttam.

De azért a bross így is hatásos lett, azt hiszem :-)

I've created a felt flower brooch for my mother-in-law, according to this wonderful idea here. It was a really cheap project since I had almost every 'ingredients' at home, except the pin and the decor bead.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése